Nuffnang

Thursday, April 07, 2011

CIK EPAL CONTEST


 

Chopp!! berehat sebentar bersama Cik Epal yang kiut miut 
rasa macam-nak-cubit-pipi beliau
kannn?

Ok, saya salah seorang peminat beliau, wait..it doesn't mean I'm Gay
saya minat beliau sebab...jap agi saya cerita.

Cik Epal ada buat satu contest tahu? Ini kali pertama saya join contest beliau. Contest ini mudah saja. Letak apa-apa sahaja gamba yang korang nak letak, asalkan ianya dalam black & white. Boleh klik pada gambar header blog beliau untuk tengok syarat-syarat penyertaan cause I won't tell u that. hehe

So, ni gambar yang saya pertaruhkan. Cik Epal cakap tak kisah gambar apa-apa pun, so saya bagi gambar time saya kurus dua tahun lepas. ahahahaha!


Dah ada gambar, kena buat slogan pula. Ini slogannya

"Saya membaca blog Cik Epal kerana saya amat tertarik dengan gaya penulisan yang disampaikan beliau. Gaya penulisannya yang bersahaja ternyata menarik minat ramai pembaca. Selain itu, saya suka cara Cik Epal present diri beliau. Jujur,dan saya dapat rasa bagaimana perangainya di alam realiti, begitulah beliau present dirinya di blog. No hypocrisy at all. Cik Epal juga pandai trigger rasa ingin tahu para pembaca dengan meletakkan tajuk-tajuk post yang begitu kontroversi. hehe. Boleh dikatakan, tiap-tiap hari saya tidak pernah ketinggalan melawat blog Cik Epal nih. Dia macam ada rasa addicted sikit. Saya juga tak sabar-sabar tunggu update terbaru dari beliau. Saya harap Cik Epal akan terus maju jaya dalam dunia blog. Itu saja dari saya. Sekian."




Apa tunggu lagi? Jom join sebab hadiah yang disediakan sangat menarik. Nak tahu? macam biasalah sila klik header blog yang saya sediakan di sidebar dan kat atas sana tuh.

2 orang teman blogger yang saya nak tag adalah



selamat mencuba
:)(:

2 comments:

Adahunny said...

welcome cik epal :)

...❀ farah ❀... said...

alamakk....saya tak dapat join. contest da tutup.

*tulaa, lmbat sgt. huhu....

agak bz lately~~~ T_T