Nuffnang

Thursday, July 08, 2010

Semester baru, semangat baru



Ya...semester baru bakal bermula
akan aku tempuhi segala cabaran dan dugaan yang bakal menimpa dengan hati yang tabah.

Semester ke-6. Hurghhh...masih ada lagi 2 semester.
Lamanya..aku dah penat kot belajar. Haha baru tadi macam semangat je berkata-kata
 Hampeh betul la kau ni (i mean..'aku')

Ok. Sem ni aku amik full credit hours. Totally 18. Wah..macam berat je
ada 4 subjek kimia. Boleh ke aku carry on ni?
Haha watever pun. Teruskan je. Pastikan yang terbaik

Lagi pun member2 aku semua dah nak jadi kaki study (erkk...boleh percaya ke korang?)

korang yang dimaksudkan adalah
(aymee sayam, pijot dalim, wanie sweetheart and tifa dear)

Jom kita study smart ye korang. Apa yang pasti pijot darlim dah siap nak kunci tayar kereta lepas balik kelas. 
Hehehe apa aku merepek nih. Weh aku rindu korang la sayam-sayam ku sekalian. Jumpa nanti. Bye

No comments: