Nuffnang

Friday, May 07, 2010

=) Mak Cik Gayah Vs Pak Leman

Tersebutlah kisah di sebuah kampung yang aman damai lagi indah dan permai. Sepasang kekasih dua sejoli saling berpandangan. Gayah dan Leman. *aiseh macam nak tulis novel je* Dah !! setop.


Heart: Kau masih ada cinta?

Aku : Masih...

Heart: Habis tu sudah2 lah. Jangan la merajuk lagi. Just think positive and beri kemaafan.

Aku : Eh...kenot (can not). Dah banyak kali aku bagi kemaafan and aku dah muak dengar perkataan maaf. Bukan aku ego tapi dah tak boleh bagi muka. Sebab dia tak pernah improve pun. Takde kemajuan asyik ulang benda yang sama je.

Heart : Alaa...apa pun dia still sayang kau kan? Kira beruntung la kau dapat dia. Jujur, tak banyak sangat kerenah and yang paling penting dia setia.

Aku  : Ya...itu memang aku tak dapat nafikan. Tapi heart, sayang hanya di mulut. Aku nak buktinya.Contohnya, dari segi perbuatan and cara dia hargai aku.

Heart : Habis tu kau rasa tak dihargai ke?

Aku  : Kadang-kadang je. Bila time dia ignore aku memang sakit sangat. Eh heart, kau tak rasa sakit ke time dia buat kau?

Heart : Errkk...sa sa sa sakit jugak kot. Alaa sekejap je kan? Rileks laa

Aku  : Haa tau  pun kau sakit kan? Mana boleh rileks beb. Aku pun ada harga diri ugak. Ada pride untuk di pertahankan.

Heart : Dah 3 tahun kau jalani hidup dengan dia kan. Pernah ke dia ignore kau terus? Then, apa yang kau nak dari di sebenarnya?

Aku  :Memang aku tak nafikan dia tak pernah nak ignore aku terus. Aku tak nak dia layan aku macam princess ke apa. Aku just nak macam orang normal yang lain........

pssttt..bersambung!


takde mood nak sambung...hurmmmm =(

sedih sangat10000x. Kenapa jadi macam ni? kau perlu strong la beb. Jangan ikutkan hati sgt k. Nantikan Mak Cik Gayah Vs Pak Leman siri 2

No comments: