Nuffnang

Friday, July 29, 2011

Kalau Cik Epal ada Shaheizy Sam, aku ada Khairul Fahmi!! Korang ada?

Gila..tajuk entry kali ini memang agak tak boleh belah beb..Sebelum tu jom cerita pasal bola..Ahh malas lah..facebook, twitter, BBM semua cerita pasal bola. Apahal pun nak cakap satu je..Apek terbaikkkkk. Skandal lah ko nak skandal berapa ramai (erkk) pun as long as kau boleh performs cemerlang macam game Malaysia lawan Singapore tadi. Walaupun kalah tapi Harimau Malaya kalah with dignity.


Oh berbalik kepada cerita Shaheizy Sam Cik Epal tadi. Boleh tak kalau aku nak panggil Mr. A aku tu Khairul Fahmi? Hahaha.. agak tak boleh belah jugak nih. Tapi lantak lah aku memang cair tengok Apek dalam game tadi. Nak tengok Khairul Fahmi aku tak? Layaaannn.
 my Khairul Fahmi


time ni (2008) dua-dua kurus agi..sekarang dua-dua dah kebaaboommm..tembom yang amat

erkkkk...okbai!!



4 comments:

akusekepingsekut said...

aku oyak doh samo

Adahunny said...

hahaha....dop lah mano pon..perasan jah lebih ni ja.

hamzah ian said...

perghhh..same owgh

Umie Artoqiemie said...

kembar ke? haha.