Nuffnang

Tuesday, September 06, 2011

Seorang Penulis

Aku tak pernah bercita-cita ingin menjadi seorang penulis. Memang tak pernah dan tak pandai. Sebab itulah entry yang aku karang semua tak best. Jujur aku akui aku amat cemburu dengan mereka-mereka yang mempunyai gaya penulisan yang menarik. Adalah beberapa blog yang aku meman suka sangat baca. Malah, gaya penulisan pun sudah macam gaya penulis novel. Tidak keterlaluan jika aku kata mereka memang layak menulis sebuah novel.

Aku perhatikan, mereka-mereka yang pandai menulis ini kebanyakannya berjiwa sastera. Setuju tak? Mereka yang meminati bidang seni. Ya, aku bukan anak seni. *Tiba-tiba

Hehe..okbai


3 comments:

Heidi Shafiq said...

tipu.. ok je entry ni ko tulis.. sedap je ayat.. :)

Heidi Shafiq said...

tipu.. ok je entry ni ko tulis.. sedap je ayat.. :)

Adahunny said...

hye shafiq..mana ade..ayat terabur jer tuh..huhu