Nuffnang

Wednesday, October 12, 2011

I miss YOU (bobeybobeydarihati)

Hey, Assalamualaikum....riiiiindu sangat dekat my blog kesayangan nih. Everytime online pun aku akan selalu jenguk tapi takde mood nak menulis..kira macam just lalu je singgah tak mau..tapi kali ni oleh sebab terlalu rindu nak menaip aku gagahkan jugak jejari ni untuk mencoret sepatah dua kata. Rindu sangat nak ber'blog' macam dulu-dulu tuh...tapi tu lah lately ni agak sibuk dengan pelbagai tugas yang menuntut untuk aku tidak enjoy sangat dengan life. Hurmmm final semester..haruslahhh



Apa pun...aku amat berharap supaya dapat menyiapkan semua tugas-tugas especially  my final project tepat pada waktunya. Semester ini tak banyak sangat pun kelas aku kena attend. Average setiap hari cuma ada 2 kelas. And apa yang best setiap hari selasa aku cuti umum. Tapi tak cuti sangatlah sebab still kena buat kerja kat bilik kan..Apa yang best tentang life aku sekarang? So far tak banyak sangat pun perubahan yang berlaku. Masih macam dulu...cuma sekarang a lil bit more happier dari sebelum-sebelum ini kot. Sebab apa? Sebab musuh tradisi dah grad dan tak perlu nak menghadap muka diorang kat kelas lagi dah..hihihi...bapak segala musuh masih ada kat sini, but thanks Allah, dia sambung master kelas dia start pukul 4 which mean takkan pernah terserempak dengan dia lagi dah...*urut dada...


Baidewei, now aku tengah nak sambung kerja-kerja penambahbaikan projek aku. Aku chow dululah...Good nite..Assalamualaikum....






eh...eh dah grad??

No comments: