Nuffnang

Wednesday, April 04, 2012

Introducing.....Tasha Manshahar!

*sambil layan Mr. Saxobeat cover by Tasha Manshahar ft. Syed Shamin*

First of all, Assalamualaikum.
Lama sungguh tak menaip kat sini kan. Gila tak lama mau dekat 5 bulan jugaklah tak update blog. By the way presenting you with new blog customization :) Hai asyik berubah-ubah je blog aku ni. Ok ke KO? Hope Ok la dipandangan mata semua.

Dah la lama tak update lepas tu tetiba pulak update pasal Tasha Manshahar kan. Hadap je lah...sebab aku tengah layan video-video Youtube dia sekarang. She's way better than Najwa Latiff yang entah apa-apa tu *padahal aku pun layan jugak si Najwa* haha..tapi memang betul, serius suara Tasha ni soothing and sedap sangat untuk didengar. Oh kalau masih tak kenal, Tasha ni pernah masuk rancangan Saffiya kat TV9 tempoh hari. Kira glemer la kan dapat masuk tv. perrghhh. Sila lah jelly sekarang. 

Barang baik rugi kalau tak dikongsikan bersama
Cakap banyak tak guna nah aku tepek video dia kat sini..Jom la layan!


aku suggest korang layan Mr. Saxobeat sebab sedap gila lagu ni. 

lepas tu boleh la layan 'Be Mine' ciptaan sepenuhnya Tasha

lepas tu lagi, layan lagu ni. best sangat!

ok kalau nak dengar banyak lagi lagu dia carilah sendiri ya di youtube ada banyak video dan lagu-lagu dia. 

No comments: