Nuffnang

Thursday, April 05, 2012

Penganggur Menganggur

Dah namanya Penganggur makanya Menganggur sajalah kerjanya.
Menganggur tak menganggur sangatlah aku kerja jugak tolong family punya bisnes. Hari ni aku ponteng kerja sebab peram tidur. Waaa heaven sangat. Biasanya kena bangun pagi-pagi itu pun abah yang kejutkan. Bukan tak nak minta kerja kat tempat lain. Hari tu dah dapat interview kat TM bahagian Customer Service, dah pergi KL dah pun tapi abah call cakap kalau aku tak dapat kerja pun lagi bagus. Dia nak aku stay kerja dengan dia. Apa boleh buat, dah orang tua nak macam tu ikutkan je lah.

Abah cakap lepas grad nanti boleh la kalau nak kerja, so aku pun apa lagi..horayy lah. Bukan apa aku pun nak jugak try usaha dapatkan duit sendiri. Tapi masalahnya aku malas sangat nak buat resume untuk apply kerja. Sekian. 

No comments: