Nuffnang

Wednesday, July 04, 2012

Video pra-perkahwinan dan akad nikah Irma Hasmee dan Redza Shah

I seriously kagum dan terpesona dengan ketampanan suami Irma Hasmee iaitu pemilik nama Redza Syah ni. Eh!

Tak..memang kagum sebab beliau sangat tampan di mata saya. Apa kurangnya Irma Hasmee kan? Dia pun sangat gorgeous. Memang beruntunglah kedua-dua insan ini. Sudahlah tu bertemu jodoh pun di kota suci Mekah. Sweet sangat. Inilah yang dikatakan jodoh dari Allah. Semoga kedua-dua insan ini kekal bahagia hingga ke akhir hayat hendaknya. Memang padan sangat mereka ni. Nanti kalau dapat anak mesti comel ikut mak ayah diorang nih. Jom layan video pernikahan mereka yang ohsem ni.

Video pra-pernikahan yang menceritakan detik pertemuan mereka.
Ini pula video di hari pernikahan mereka. Sangat menawan qalbu!
Enjoy!!!

2 comments:

Nur FatIn aDiLah bT azMi said...

psangan yang amat sepadan. sesuaii sgt2. pertemuan mereka pun tersgtlah indah. cinta mereka full of barakah. huhuhu teringin mcm nieeee.. hehehe

Adahunny said...

Heee...just pray to Allah.insyaAllah Dia makbulkan. Indah kan...