Nuffnang

Thursday, June 20, 2013

Bedak sejuk tanaka bau kayu tanaka asli.

Salam to all my desired customer.

Now dekat saya ada ready stok bedak sejuk tanaka yang fofular tu. Tapi bukan Tate by DEA la memandangkan stok dari mereka punyalah lama kena tunggu.

Customer semua tak sabar, so mereka cadangkan untuk saya cari bedak sejuk tanaka yang masih belum rebranding oleh DEA.  cari punya cari jumpalah suppliernya. Tapi sayang stok lemon semua licin. Permintaan terlalu tinggi sampai dekat Myanmar sana tu tak sempat nak asah kayu tanaka dah..hehe gurau je.

Jadi apa yang hado sajalah saya jual. Bedak sejuk saya jual ni dalam bekas warna cream. Perisa kayu tanaka asli. Boleh perisa? Haha macam makanan pulakz. Ok fungsinya sama sahaja macam yang DEA jual cuma bau dan warna bekas pack je yang berbeza. Lain sume sama.

Yang ni pon boleh kecutkan jerawat dan mencerahkan kulit. Lagi pun yang cream ni natural tanpa ada campuran bau lain. Bolehlah anda bau sendiri macam mana agaknya bau kayu tanaka yang fofular ni.
Sama seperti tanaka bau lemon, bau kayu tanaka asli ni pun not bad. Sangat nyaman.

Pasal harga pulak. Wooofff saya nak bagi special price je. Penghabisan stok katakan. Ada lagi 20 bijo je.
Amik la korang nak beli 3biji dalam satu kotak ni RM36 je include postage.

Yang penting siap ada halal dari Myanmar Islamic Council lagi. Jadi anda semua tak perlu ragu.
Paling2 istimewa lagi. Beli 10biji hanya RM100 free postage. Pakatlah dengan kawan2 semua.
Whatsapp 0199364615 untuk order. K take care semua. Assalamualaikum!



No comments: