Nuffnang

Saturday, December 25, 2010

Ghairah!!!



Misi terbaru aku selama seminggu. Misi mencari remis di pantai. ohhh sangat meng-ghairah-kan. Sanggup bangun seawal jam 9.00 pagi untuk turun ke laut. Korek punya korek, kutip punya kutip tanpa aku sedar matahari dah terik kat atas kepala. Toleh kanan toleh kiri eh dah tak ada orang. Ah bantai ah tak puas hati lagi dengan hasil pencarian. Memang sangat best ah. Bagi yang tak pernah turun ke laut untuk mencari remis atau yang langsung tak kenal apa itu remis memang tak leh nak imagine lah perasaan aku. Panas semakin terik. Oh aku lupa aku sedang memakai short sleeves t-shirt dan tak pulak pakai hat. Mati ah gini abis burn. 

Tepat jam 1.30 aku decide untuk naik ke darat. Sebab nanti petang mau turun lagi bersama bf dan kakak ipar. Tehee! Paling tak bleh blah lengan aku burn memerah macam udang kena bakar. Pedih oh. Sama macam muka aku. BURN....! 

Haha itu aje nak cakap. Kulit aku sedang mengalami kebakaran yang teramat. PEDIH!

this is how the 'remis' looks like



WhatEver: pics misi pencarian tak dapat di capture sebab semua orang tak bawak henfon.

No comments: