Nuffnang

Friday, March 20, 2015

LV ALMA MONOGRAM PM

Hai..lamanya tak menulis. Hari ni nak stop dah cerita pasal bisnes emas. Kita cerita pasal handbag nak? Biasalah perempuan dan handbag ibarat isi dengan kuku, aur dengan tebing. Haa gichewww!

So, For the year of 2015 I started with buying a handbag. LV bag. Actually, it's not that NEW la sebab aku beli handbag preloved. Just new in my collection la. Laki aku tak habis-habis menganjing cakap handbag aku buruk. Lelaki memang macam tu kan, mana ada nilai estetika diorang ni. Season ok season, classic, timeless..hahaha mana diorang faham.

Well, dah lama aku ushar handbag ni. Niat memang nak cari yang preloved je sebab tak mampu nak grab yang baru. Maklumlah ridiculous giler kot harga LV kat butik KL ni. Aku pulak jenis yang bukan penyabar, nak kirim-kirim kat personal shopper rasa tak best pulak. Sebab tempoh menunggu tu lebih kurang 2 minggu juga.




Belek2 IG ada jumpa laa satu IG ni @littleclubhouse. Owner dia datin katekawww.. tapi datin yang sangat humble bagi aku laa. Kitorang deal secara COD. Aku pergi ke rumahnya di Marc Recidency yang terletak di sekitar KLCC tu. Perghhh memang tempat orang kaya laa situ. Harga handbag preloved ni RM2700. Aku tak tahu harga sebenar new Alma kat butik, so aku tak tau samada harga yang aku bayar ni murah atau mahal atau berpatutan ke tidak.



2 minggu lepas tu aku teringin kat wallet pulak. Aku ni pantang betul kalau teringin mesti dapatkan jugak. Kalah la orang mengidam. Itu nanti aku sambung cerita kat entry lain.










No comments: