Nuffnang

Friday, February 11, 2011

Kembali menulis


kembalinya aku ke dunia penulisan ini
membawa seribu satu harapan baru
aku mahu menulis dari hati...
ya, selama ini aku berusaha menulis something yang menarik perhatian orang untuk jenguk blog aku
aku silap..
ya aku silap..
aku silap sebab beranggapan menulis untuk buat duit
dan untuk cari ramai pengikut..
sedangkan menulis perlu dari hati
ikhlas, tulus, mulus..*eh! mulus?bantaiii..
oke, from now on aku akan menulis dari hati
sebab title blog pon dah "bobeybobeydarihati"
biarlah hanya aku dan umat Kelantan yang tahu maksudnya
aku tak mengharapkan follower yang ramai
kalau nak follow, biarlah ikhlas dari hati
aku bukan seorang penulis yang baik
namun aku akan cuba sehabis baik
bukan untuk puaskan hati semua orang
tapi untuk puaskan hati aku sendiri
ok bye!





No comments: