Nuffnang

Thursday, March 11, 2010

Arghhhhhhhh...Assignment oh assignment!




Banyak bebenor assignment aku sem ni weh. Memang sem yang hectic la. Patut ah dulu senior selalu pesan "baik korang ready untuk hadapi sem selepas Latihan Mengajar". Begini rupanya. Haih...pelajar di akhir tahun.

Walaupun assignment banyak and ada yang terlepas dateline dah pun, aku masih tak berbuat apa-apa. Hahahaha gilakan aku ni??Memang 100% gilo. Bila nak buat ni weyh.....masa dah suntuk. En. Mood pulak tak jugak datang-datang. Esok ada test lagi. Test untuk subjek yang tak tahu apaper. Masuk kelas asyik praktikal je. Tup2 test masuk teori. Hah..amik kau. Walau demikian rupa, aku akan berusaha jugak. Hehe.

Okay. Dah tak ada masa dah ni. Need to finish up 7 assignment this week. Alamatnya tak berjalan-jalan makan angin la aku weekend ni. Haa kan..baguslah memerap je kat bilik. Study sekali. Sebab next week kau nak balik Klate pulops..huhu bestnye. I just can't wait to be home. Aku nak kawin. Nanti aku letak gamba-gamba perkahwinan aku tu kat belog ek. K lah bye..daa...Assalamualaikum!




No comments: