Nuffnang

Tuesday, March 30, 2010

=) I Love You So Strong



*the very first date ever*

Amboi-amboi mesti terdetik dalam hati korang ::"jiwangnya minah ni":: tatkala melihat tajuk entry kali ini. (Ayat nak skema aje. p/s:: aku bukan cikgu BM) Kan...Takde lah jiwang sangat pun. Tetiba je rasa macam rindu pada seseorang. Seseorang yang dah bertakhta di hati ini selama 3 tahun 3 minggu dan 6 hari. Padahal baru je lepas 3G kejap tadi. Entah lah sekarang ni rasa macam lain je. Maybe lepas dugaan yang menimpa kami baru-baru ni, perasaan jadi lain bila dia dah start layan aku macam 2 tahun yang lepas (awal-awal dulu).

Sepanjang tempoh perjalanan hidup ini, pelbagai dugaan dan ujian yang datang menimpa. Namun, Alhamdulillah kami berjaya tempuhinya dengan tabah. Ecececehhh agak poyo disitu. Sudahlah...tak nak lah cerita banyak-banyak nanti ada yang meluat pulak dengan entry aku kali nih. Kalau boleh tak nak post hal cintan-cintun kat blog. Cukup lah sekadar aku nak tunjukkan penghargaan aku pada si dia yang selama ini banyak bersabar dengan kerenah-kerenah aku. I love u la der! Very de strong (-_-")...:p





1 comment:

ladolce khairina said...

selamat berbahagia....x lame lg leh mkn nasi minyak..huhu