Nuffnang

Sunday, March 28, 2010

Saya pun nak kahwin jugek!


Baru je lepas membelek-belek facebuk kawan-kawan. Sukanya hati bila tengok ada kawan yang dah nak mendirikan rumah tangga. Ekceli that is my dream. Saya nak sangat kahwin awal-awal. Disamping dapat mengelakkan kemaksiatan dapat juga timang anak awal. Huuu~ suka baby sangat. Kalau boleh saya nak kahwin awal-awal.

Bukan apa let say if umur 19 dah kahwin and dapat baby. Beza umur baby dengan kita just 19 tahun je. Bila baby dah besar dewasa, tak ke boleh jalan seiringan macam kawan-kawan je. Kan. Ye lah let say anak kita umur 19 tahun dan waktu itu kita baru je 38 tahun. Soo muda lagi tuh! Waa...bestnye.

Kepada kawan-kawan yang bakal berkahwin dalam masa terdekat ni saya ucapkan banyak-banyak tahniah dan semoga berbahagia hingga ke akhir hayat. Apa boleh buat umur pun dah nak menginjak ke 22 tahun tapi tak ada tanda-tanda nak kahwin pun lagi ni. *Sigh* Sabar ajelah wahai diri. Akan tiba waktunya nanti. Allah dah plan terbaikkkk punya kan.

*gambar hiasan semata-mata tiada kaitan dengan empunya belog ini*


6 comments:

ladolce khairina said...

ada...rindula kt mu..aku pn kawin gak

Adahunny said...

hehe...aku pun rindu mg jugak..tibe masa sek2 kite gatal nk kawi doh eh..hehehe...tulunn nk kawin sangat2..hehehe

Anonymous said...

ada, ado lagi ko sek kito slain ila wak nikoh doh? sapo dio?

-mat nip qber

Adahunny said...

mat nip:: Ado lah..Tina nikoh doh..mg ingat dop Tina??Siti farhana

clanaim said...

ada.....kawin la awal....leh join my club

Adahunny said...

alaa...camner kan..jodoh and seru tak sampai2 lagi...hehe