Nuffnang

Sunday, March 14, 2010

I DREAM OF...♥♥♥

Adeh...nak beli tak mampu lagi. Kalau aku beli alamatnya mau tak makan la aku seminggu...(erkk...bolehla kurus kan??). Hahaha..Aku sekarang syukee sangat tengok kasut-kasut Crocs ni. Design dia cam menarik la jugak. Kalau dulu aku tengok design kasut dia sure tak berkenan. Tapi tak tahu la kenapa sekarang boleh terrrrsuka pulak. Sekarang hanya mampu pakai Crocs Wakaf Che Yeh atau pun Crocs Pandan City je (sori terpaksa kecikkan dan kaburkan tulisan bagi tak nampak). Hahaha...Ermm kalau boleh nak la jugak pakai Crocs yang original. Kan.... so, dengan nafsu yang membuak buak aku pun buka la Official Crocs punya laman web. Cari yang mana-mana berkenan. Mana tahu kan tetiba je ada orang hantar pos laju ke 22 Jun nanti. (Ditujukan khas untuk Muhamad Aswad Ahmad Lotffi). Harap-harap awak baca la entry ni. Woh2x. K lah dah tak larat nak menaip ni. Ngantuk sesangat. Nah...amik ni design2x yang aku berkenan.










Nak sangatttttt!!!!!

From pics above...the cheapest price is RM169 and the most expensive is RM 209

Tak mahal kan....????

Siapa yang baik hati nak bagi besday present ke or whatever la kan. Aku kasi dia love banyak2 macam ni..hehe

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


No comments: