Nuffnang

Saturday, April 03, 2010

=) Aiman Tak Kisah...


Saya tak kisah bermusuh dengan anda. Sebab anda tidak mendatangkan kesan pun dalam hidup saya. Tapi bila anda beria-ria nak jentik saya. Itu saya amat kisah. Saya tak jentik anda pun kan. Saya jentik perempuan itu. Kenapa perempuan itu tidak berani untuk menyatakan kebenaran jika benar dia rasa tidak bersalah? Kalau saya yang bersalah kenapa tidak berani untuk datang maki saya face to face?

Anda tak payah lah nak menunjukkan kebodohan dan ke'loser'an diri sendiri. Saya dah penat. Saya nak exam jugak. Mulut busuk memang macam tu ke?





mesej untuk kau: aku tak pernah pun mention nama kau betina wey. Tapi bila kau dengan selambanya menggunakan nama aku dalam mesej yang kau forward aku amat tak puas hati dengan kau. Kenapa kau berani dalam mesej je??kalau kau tak puas hati sangat kau datang jumpa aku lah. Tak payah nak hantar balak kau. Hal ni takde kaitan langsung dengan dia. Aku memang cari pasal dengan kau la siamang *agak kasar disitu*. Dasar pengecut tak hengat!

No comments: