Nuffnang

Sunday, April 04, 2010

=) Kali ni betul betul mah !


okay kali nih memang betul betul mah !
Saya akan stop writing madah berhelah kat belog nih for several days
Sebab dah tak nak manja diri lagi dah
Nak kena paksa diri pulak nih...

INI SEMUA SEBAB SAYA NAK

Setadi@Study@Belajar

Final exam just around the corner lol...Toing3x
Nantikan madah berhelah dari saya ya
Yang pastinya amat banyak cerita yang saya nak kongsi bersama anda
Antaranya Jeans, Wedges & Jungle Tracking

Dan di kesempatan ini juga
Saya nak memohon ampun dan maar jika ada terkasar bahasa selama saya mengendalikan belog ini
(cececece...macam pengacara)
Saya juga ingin mengucapkan selamat menghadapi final exam kepada semua pelajar di seluruh negara

Kalau nak tengok jadual exam saya
Nah ni dia jadual nya!

9 April 2010
Effective Communication

10 April 2010
Reseacrh Method in Education
Digital Video, Animation and Graphic Technology

13 April 2010
Fundamental of Analysis Chemistry

15 April 2010
Environmental Chemistry

18 April 2010
Visual Basic

Hoyeaahh!

No comments: