Nuffnang

Monday, April 11, 2011

Mak dah bertukar status dari gliterrati kepada ordinary Nuffnang member.Tapi mak tak kesah pon!


Tak ada lah aku nak haru pulak kan, nak melolong tak tentu pasal macam hari yang abe Ben follow blog aku tu. Aku terima seadanya. Dulu aku haru jugak waktu kali pertama bertukar status tu. But now, i don't care anymore. Aku dah tak larat setia ngan Nuffnang terchenta nih. Lambat sangat naik buffer earningnya tuh. Ke sebab korang tak klik eh? Sampai hati korang kan. Sedih!




Weee tak lah. Ni memang aku sengajakan, nak try syarikat iklan baru. Advertlets. Ramai yang mengatakan Advertlets lagi best dari Nuffnang. So, aku cubalah. Derang kata earning cepat je naik. Itu pun kalau ramai yang klik la. Lagi satu ada pihak yang kurang berpuas hati dengan Nuffnang. Katanya Nuffnang tak bagi perhatian sangat pada blogger-blogger yang hidup-segan-mati-takmau macam aku ni. Nuffnang just sayang pada blogger-blogger yang femes je. Betul ke? Ini bukan aku cakap, orang lain cakap tahu. weee..




Papehal pun. U're rock my readers. Keep on supporting me okey. As I said in my previous entry, aku tak harapkan sangat follower ramai. Cuma nak orang selalu baca je apa yang aku tulis, takde lah syok sendiri kan. Ni kalau follower je ramai tapi just masuk time follow je buat pe. Sekarang aku just ada dalam lingkungan 70 readers je sehari. But it's okay, I appreciate that. Thanks sangat2 sebab sudi juga baca blog aku nih. Ok bye sayangness sekalian! MMMuachhxx

No comments: