Nuffnang

Thursday, April 14, 2011

Tip naikkan trafik blog cara Adahunny. Anda mesti cuba, berbaloi-baloi!

Mungkin ramai yang sudah mencuba cara ini, dan mungkin juga ramai yang belum mengetahui tentang kewujudannya. Eceh, macam suspen je kan. Melalui cara ini, aku berjaya meningkatkan trafik dari 50++ UV ke 100 ++ UV dalam masa sehari. Ya, sehari jerrr!



Seperti sedia maklum, aku masih merangkak dalam dunia blogging, hanya mampu meraih UV dalam lingkungan 50++ dalam sehari. Akan tetapi, 2 hari lepas aku ada ber-blogwalking ke blog jiran-jiran dan terjumpa satu benda menarik. Nak dijadikan cerita, aku pun terjoin benda tu. Agak menarik, selepas sehari aku join, aku berjaya meningkatkan UV dari 50 ++ hingga 100++ dalam sehari. 



Macam mana caranya? Senang je,  masuk SINI. Lepas tu register lah. Tunggu approval dari pihak mereka dan kamu-kamu semua boleh promote entry-entry terbaru dekat sana. Hmm..perasan tak dekat footer aku ada banyak-banyak link cerita menarik tu? Itu lah bendanya. Nanti lepas join, entry yang di promote tu akan di publish dekat blog blogger-blogger lain. Macam tu lah lebih kurang. Nak lebih detail, pergi lah baca sana ya. 



Sharing is caring. Selamat mencuba kepada yang tak tahu akan kewujudan Apesal.com. Kepada yang dah tahu, teruskan ber-blogging sampai muntah. Miahahahaha!



Ok bye! Thanks for reading this. Sebarang pertanyaan boleh tinggalkan di petak conteng-conteng kat bawah ni ek. Daa~~ LOVE!



3 comments:

Unknown said...

WAHHH...NAK TRY...:)

Adahunny said...

bagus..try la..it really works!

abazilah said...

nak try jugak la . :)